Nå kan du søke om inntil 3 millioner kroner til et innovasjonsprosjekt!

Har du eller bedriften din et innovasjonsprosjekt på gang, ta en titt på denne tilskuddsordningen fra Regionale forskningsfond Innlandet. Ordningen gjelder mange forskjellige bransjer. Søknadsfrist 16. september 2020.

RFF Innlandet lyser nå ut inntil 10 millioner kroner til innovasjonsprosjekter som skal bidra til utvikling i næringslivet og offentlig sektor i Innlandet. Det vil være mulig å søke støtte til prosjekter som er innenfor en rekke ulike bransjer og tema:

• Reiseliv og kreative næringer
  • Industri
  • IKT/informasjonssikkerhet
  • VR/AR/digitalisering/spill/opplæring
  • Bioøkonomi
  • Tjenesteinnovasjon i offentlig sektor
  • Helse- og velferdsteknologi

Hvert prosjekt kan søke om mellom 1 og 3 millioner kroner. Det er krav om et reelt og forpliktende samarbeid mellom bedrift og en godkjent FoU-partner i prosjektet.

Søknadsfristen er 16. september.

Ta gjerne kontakt med RFF Innlandet for mer informasjon, enten du har konkrete planer om et prosjekt eller om du ønsker å vite mer om hvilke muligheter som ligger i å samarbeide med et forskningsmiljø i et innovasjonsprosjekt. Se også deres hjemmesider for mer informasjon og følg RFF Innlandet på Facebook.

Kontaktperson RFF:

Stine Lien