Påmeldingen er åpen! DIGITAL UKM FYLKESFESTIVAL 22-25. april.

Innlandet fylkeskommune arrangerer digital festival i april. Spennende kurs og workshops med kjente aktører i norsk kulturliv.

Hva?

• 4 dager med digitale kurs innen alle mulige UKM-sjangere (se oversikt nederst, og på nettsiden når den åpner).
  • Ingen kurs går samtidig, som betyr at en UKM-ungdom som f.eks. normalt ville deltatt som både arrangør, kunstner og konferansier kan delta på alle de tre kursene hvis de ønsker det.
  • Det blir åpen påmelding for alle ungdommer i alder 13-20 år i Innlandet, uavhengig av om de har deltatt på UKM lokalt eller ei.
  • De fleste kurs vil ha begrenset antall plasser.
  • I tillegg til kurs blir det noe sosiale digitale aktiviteter og konkurranser som kan deltas på gjennom helgen.
  • Alle deltar hjemmefra, via PC/mobil/nettbrett.

Hvor?

Vi har opprettet en nettside for anledningen hvor alt vil foregå, den åpnes fredag 26. mars:

www.ukminnlandet.no

I tillegg vil det komme masse oppdateringer på vår nye Facebookside og Instagram. Følg oss her 😊

www.facebook.com/ukminnlandet

www.instagram.com/ukminnlandet

Hvordan?

• Når påmeldingen åpner registrerer ungdommene seg selv på nettsiden og melder seg på enkeltkurs. Ingen «samlepåmelding» for hele festivalen under ett.
  • Selve kursene vil foregå via webstream og/eller Teams. Det vil variere litt fra kurs til kurs, nærmere beskrivelser av hvert kurs kommer på nettsiden. Noen vil være veldig interaktive og med oppgaver, noen blir mer i retning "masterclass" ledet av kursholderen.

For å melde deg på, trykk på denne linken: Påmelding til digital UKM festival 22.-25. april

Hvem?

Nærmere beskrivelser av personene og kursene kommer på nettsiden.

• Musikkproduksjon: Matoma
  • Dans: Mona Berntsen
  • Band: No. 4
  • Vokal/sceneformidling: Ella Marie Hætta Isaksen