Utlysning av midler til kultur- og naturbasert næringsutvikling

Anethe Kleven  Regionrådet har for 2020 bevilget kr. 600.000 til aktiviteter innenfor kultur- og naturbasert næringsutvikling. Midlene lyses ut med søknadsfrist 1. februar 2020.

Regionrådet for Nord-Gudbrandsdal definerer kultur- og naturbasert næringsutvikling som en aktivitet med kommersielt fokus, som bygger på regionens natur- og kulturrikdom. Dersom din virksomhet eller organisasjon planlegger å gjennomføre aktiviteter eller prosjekter i tråd med intensjonen og retningslinjene, som du finner vedlagt, anbefaler vi deg å søke om tilskudd. Eier av aktiviteten må være registrert i foretaksregisteret eller i frivillighetsregisteret. Kostnader til investeringer dekkes ikke av tilskuddsordningen.

Søknad sendes direkte til Regionrådet: e-post@regionkontoret.no, gjerne med kopi til næringskonsulenten i Dovre kommune.

Har du spørsmål til utlysningsteksten eller ønsker en vurdering av om din aktivitet/prosjekt er relevant, ta gjerne kontakt på e-post eller telefon 97077039.

Mer informasjon finner du her:

Steinar Tolf Jacobsen
Næringskonsulent